16.9.2014

Vastaukset kysymyksiinne -video

Kiitos kaikille kysymyksistänne! Alisa ja Amanda kuvailivat teille vastausvideon.
Jos tulee lisää kysyttävää niin laittakaa kommenttia tulemaan joko alas tai TÄNNE :)


Syksy on ihanaa aikaa! Viime viikolla 11.9 vietettiin mun, Sandran nimipäivää.
Avomieheni toi mulle ruusuja ja berliinimunkkia! Päivälliseksi hän paistoi lehtipihvit meille 
ja lahjaksi antoi Sons of anarchy:n 6 tuotantokauden ja kauan halutun Christina Aguilera hajuveden.
On mulla kyllä upea ja huomaavainen mies. Oon niin kiitollinen ja onnellinen tästä kaikesta :)
Ja ei ole kuulkaas enään kauan aikaa mun 21v synttäreihinkään.. 9.11 lähestyy pikkuhiljaa.


Ollaan Matiaksen kanssa katsottu Frendejä 7 tuotantokautta ja oon yksin katellut
(aina kun mies on poissa jaloista) Gleetä 2 tuotantokautta. Oon ihan hurahtanut noihin
molempiin ja Netflix on kyllä hieno keksintö!! Retu pupu ei ole meidän kanssa samaa mieltä.
Huomionkipeänä se vain haluaisi kaiken meidän huomion itselleen..


Meillä on viikonloppuna kaksi keikkaa:
19.09 Vanha Trokari, Ryttylä, soitto 22.00
 20.09 Tapahtuma hyvinkäällä, vauhtipuistossa. Soittoa n. 14.30 ja 20-21
Tervetuloa!

Ei kommentteja: