9.2.2012

Sandran hiukset

Nyt esittelyyn joutuu mun piiska :D Mulla lyheni hiukset puoleen siellä kampaajalla. Nyt nää hiukset on kasvaneet tosi paljon tässä puolessavuodessa, eli enään ei ole lyhyt tukka :) Kuvauksissa kuitenkin oli. Ja en osannut niitä vielä silloin laittaa kovin kauniisti, niin siksi ne näyttivät siinä ohjelmassa niin tylsiltä.. :/ Mun hiukset siis lyhennettiin ja vain vähän leikattiin kerroksittain.
Hiukset värjättiin tosi tumman ruskealla ja vasemmalle puolelle kaistale turkoosia shokkiväriä :)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aivan mahtava tukka! eikö pelottanu ottaa nuin paljon pituudesta pois?

Sandra kirjoitti...

Kiitos! Ei pelottanut koska tota mä halusin :)Se oli toinen kerta ikinä kun leikkasin hiukset lyhyiks. Ja hiusten värjäys pelotti eniten :D Nyt hiukset on kasvaneet tosi nopeesti ja annan näiden kasvaa tosi pitkiks :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat hiukset, oon ihan kateellinen ;) Teillä kaikilla on niin ihanat hiukset ja ootte kauniita :) ps. Soitatte hyvää musiikkia!

-Sarca fani

Anonyymi kirjoitti...

Siisti kakku, kunpa minäkin voisin sanoa maistaneeni Sandraa nam nam lurps

Sandra kirjoitti...

Kakku oli hyvää :)